Huurders vragen
U wilt melding maken van een klacht of gebrek, wat moet u doen?
Huurt u een woning bij Turnkey Property Rentals en heeft u een klacht of is er een gebrek ontstaan? Dan kunt u direct via de email genoemd in uw huurovereenkomst contact opnemen. Om een goede inschatting te maken van de benodigde werkzaamheden vragen wij u om een foto van het gebrek aan uw email toe te voegen. Vervolgens nemen wij contact met u op om een afspraak te plannen voor de benodigde monteur.
U heeft onlangs een woning bezichtigd en u zou deze graag willen huren, wat moet u doen?
Neem direct telefonisch of per email contact op met de contactpersoon waarmee u de woning heeft bezichtigd of neem contact op via het contactformulier. Vervolgens zullen wij de vervolgprocedure met u doornemen en uitleggen hoe u de woning kunt reserveren.
U wilt uw huurovereenkomst beëindigen, wat moet u doen?
Wanneer u van plan bent om te verhuizen vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk aan te geven. Opzegging van de huurovereenkomst dient schriftelijk te gebeuren via het postadres vermeld in uw huurovereenkomst of via het genoemde e-mailadres. De minimale opzegtermijn bedraagt, indien niet anders vermeld, 1 maand.
U huurt momenteel een woning en wilt graag uw huurovereenkomst verlengen, wat moet u doen?
U kunt contact opnemen met uw vaste contactpersoon via de email of vul het contactformulier in. Vermeld altijd uw adres, vervolgens nemen wij spoedig contact met u op om de mogelijkheden voor een nieuwe huurovereenkomst te bespreken.
U bent opzoek naar een woning, hoe komt u in aanmerking voor een woning?
Stuur een email of vul het contactformulier in. Vermeld aub uw volledige contactgegevens, uw maandelijkse budget, het aantal personen, de gewenste huurperiode en of u werkzaam of studerend bent. Vervolgens zullen wij in ons woningbestand kijken of er een geschikte woning beschikbaar is of komt.